ZIMOVANJE HUBELJSKE ČETE 2014

To leto, smo se z našo četo za zimovanje odpravili v Knežak. Bilo je res super.

V Knežak smo prišli ob 17.30. Počakali smo še ostale člane in se nato poskusili spraviti v krog. To je trajalo kar nekaj časa, saj veliko skavtov ni vedelo, da se čez krog ne sme hoditi.

Ko smo se pozdravili, smo se sezuli in obuli v hišne copate, šli smo do spalnice, kjer smo ven spravili spalke in armaflekse ter si pripravili ležišče. Potem ko smo vse potsorili je prišla 'knežinja' ki se je razburila, ker smo se potikali po njenem 'gradu'. Nato se je malo umirila in nas pozdravila. Rekla je, da nam bi rada pokazala njene slike. Povedala nam je, da se ob njih sprosti in da ko je žalostna jih gleda ter jo razveselijo. Pred večerjo je pripeljala ulične igralce, ki so nam vsako sliko zaigrali. Nato nas je vse povabila na večerjo. Pašta je bila naravnost odlična. Ko smo pojedli smo šli po svojih opravilih. Nekateri so morali pomivati , drugi pometati, in še drugi čistiti stranišče. Ko smo končali opravila je sledil zabavni večer. Vsak vod si je moral zmisliti eno zabavno točko. Mi smo se odločili za bans »O,banana«. Nato smo peli še skavtske pesmi in se v glavnem zabavali. Ko smo končali smo si umili zobe in se pripravili za spanje. Naslednji dan smo se zbudili zgodaj. Zelo zgodaj. Tako zgodaj , da je bila še tema, saj so bile slike knežinje ukradene. Zelo je bila žalostna in razburjena. Zato smo se odločili, da gremo ven in jih poskušamo dobiti nazaj. Veliko časa smo »blodili« v neznano a nato smo opazili sumljivega moškega. Sledili smo mu in nato se je ustavil. Ujeli smo ga a je zbežal. Potem je naša voditeljica Veronika predlagala , da z njim opravimo na lep način. Strinjali smo se in poslali smo Jureta, da se pogovori z njim. Medtem, ko je Jure klepetal z našim prijateljčkom, smo mi zaplesali en bans. Ko se je Jure vrnil je rekel, da ima moški nekaj za nas, a moramo odgovoriti na uganke. Po vodih smo hodili k njemu in dajal nam je namige, mi smo pa morali najditi pravi odgovor. Tako smo s skupinskim delom razrešili vse uganke. Bili smo precej dobri in tako smo dobili neke sestavine kot so kakav, špinača, cimet, … Vsi smo bili premraženi in še dež je padal, kar nam je malo zbilo moralo. Ampak smo se useeno zabavali. Ko smo prišli nazaj do župnišča nas je knežinja pričakala z toplim čajem. Ogreli smo se in nato šli na zajtrk (oh ja ). Ker slik še vedno nismo našli se je knežinja spomnila, da bi jih lahko šli iskat po okolici. In tako smo z vodom šli na pohod. Naš cilj je bila cerkev v Koritnicah. Vzeli smo nahrbtnik in pijačo ter se odpravili. Med pohodom smo se zelo zabavali. Peli smo in si pripovedovali vice. Ko smo prišli do cerkve smo 15 minut iskali list kjer naj bi bila napisana končna točka. Dobili smo ga in prebrali , da je naš cilj Grad Kalec. Do tja smo hodili pribljižno 45 minut. Na poti smo se srečali z vodom Pingvinov. Ko smo prišli do grada so tam že čakale Pande. In čez približno pol ure so se nam pridružile še Žirafe. In smo čakali… in čakali … in nato smo se odločili , da pokličemo voditelje , da smo že vsi prišli. Ko smo jim to sporočili so prispeli čez 10 minut. Vsi smo bili veseli saj so nam pripeljali kosilo. Polenta s sirom. Vsem je teknila. Za sladico pa še krofe. Ko smo pojedli smo šli nazaj v župnišče. Tam nam je knežinja rekla, da če že nismo dobili slik jih lahko vsaj sami narišemo. In res smo jih. In to z naravnimi barvami iz sestavin , ki smo jih dobili zjutraj. Mi smo naslikali sliko Krik katere avtor je Edvard Munch. Šlo nam je še kar dobro in vsi smo presegli naša pričakovanja. Ko smo končali z našim ustvarjanjem smo imeli malo prostega časa. Nato je bil pa že čas večerje. Knežinja nam je pripravila celo gostijo. Vsi smo se najedli do polnega. Ko smo pojedli smo pa šli na ples. Vsi smo plesali, peli in se smejali. V glavnem smo se zelo zabavali. Spet je prišel čas počitka in vsi smo šli spat. Ko smo se zjutraj zbudili nas je čakala… Jutranja telovadba. Raztegnili smo se in tekli. Nato pa še delali sklece (naš vod pa še posebej). Vrnili smo se nazaj in pojedli zajtrk. Nato smo se pripravili za mašo nekateri pa že vse spakirali. In smo šli k maši. Tamkajšni duhovnik je zelo prijazen. Zabaven je in dobrosrčen. Ko se je maša končala smo šli nazaj in spakirali. Nato smo pojedli kosilo in po kosilu pospravili , počistili in umili celo župnišče. Nato smo se zbrali na dvorišču ter se postavili v kvadrat. Spustili smo zastave in s tem zaključili zimovanje. Potem so nas prišli iskat starši. Zimovanje je bilo zelo fajn in zabavno. Vsem bo ostalo v dobrem spominu.

Objavljeno v Javno

Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.